Karjeros paslaugų švietimo įstaigoje įveiklinimas

thumbnail

Informacija

Tikslinė grupė: Karjeros specialistams

Vykdymo platforma: Mukis

Teorinė dalis
30 ak. val.
Praktinė dalis
10 ak. val.

Programos aktualumas

Kvalifikacijos tobulinimo programa (toliau - Programa) „Karjeros paslaugų švietimo įstaigoje įveiklinimas“ skirta tobulinti programos dalyvių kompetencijas įveiklinti (planuoti, organizuoti ir vertinti) karjeros paslaugų teikimą švietimo įstaigoje.

Globalizacija, technologijų plėtra, demografiniai pokyčiai, geopolitinės įtampos ir pandeminės krizės, jų padariniai, lemia darbo ir mokymosi pasaulio kaitą (Cedefop, 2020, International Trends and Innovation in Career Guidance. Thematic chapters, 2020). Pokyčiai visuomenėje ir darbo rinkoje turi didelę reikšmę karjeros paslaugų kaitai (Watts and Sultana, 2004). Tyrimai atskleidžia, kad karjeros paslaugos gali reikšmingai prisidėti ne tik prie atskirų asmenų, bet ir prie viešosios politikos tikslų švietimo, užimtumo ir socialinės įtraukties srityse įgyvendinimo (Cedefop, 2019; Hooley, 2014; Hooley and Dodd, 2015; OECD, 2004).

Tarptautinių tyrimų (Hughes et al., 2016; Musset and Kurekova, 2018; Chambers et al., 2018, OECD, 2018, 2019) rezultatai atskleidžia, kad jaunam žmogui vis sunkiau priimti karjeros sprendimus tiek mokymosi, tiek darbo situacijose, o jaunuolių karjeros siekiai nesisieja su prognozuojama darbo rinkos paklausa. Naujausiame EBPO tyrime pabrėžiama, kad darbo rinkose vykstant greitiems ir esminiams pokyčiams, karjeros sprendimų priėmimas tampa ne tik svarbesnis, bet ir sudėtingesnis. Nors per pastaruosius 20 metų darbo pasaulyje įvyko didelių pokyčių, jaunų žmonių karjeros lūkesčiai pasikeitė nedaug ir tapo dar labiau koncentruoti. Tarptautinių apklausų duomenys atskleidžia, kad 30 proc. paauglių visame pasaulyje domisi vos 10 profesijų, o daugelis jaunų žmonių siekia dirbti darbus, kuriems gresia automatizacijos pavojus (OECD, 2020;). Atskleidžiamas ir kokybiškų karjeros paslaugų teikimo poveikis mokinių akademiniams pasiekimams (Kautz et al., 2014; International Trends and Innovation in Career Guidance. Thematic chapters, 2020; Goodman, et al., 2015). Nustatytas aiškus ryšys tarp karjeros paslaugų naudos ir pozityvesnio požiūrio į mokymosi mokykloje naudingumą (Mann et al., 2020).

Kokybiškų karjeros paslaugų prieinamumas kiekvienam mokiniui yra socialinis, kultūrinis, švietimo ir ekonominis imperatyvas (Archer & Dewitt, 2017; Cahill, & Furey, 2017), todėl švietimo įstaigose būtina sukurti sistemą, kurioje visi mokiniai galėtų pasinaudoti karjeros paslaugomis, jų įvairove. Tai akcentuojama ir naujausiuose Lietuvos švietimo dokumentuose. Rekomendacijose dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose (2022) pabrėžiama, kad siekdamas užtikrinti karjeros paslaugų įgyvendinimą švietimo įstaigoje, karjeros specialistas kartu su švietimo įstaigos bendruomene derina šių paslaugų įgyvendinimą, paslaugų įgyvendinimo būdus, formas, laiką ir kitus svarbius, su paslaugų teikimu susijusius, aspektus, kurie detalizuojami metiniame karjeros paslaugų teikimo plane. Todėl karjeros paslaugas teikiantiems asmenims tampa itin svarbus karjeros paslaugų įveiklinimo švietimo įstaigoje kompetencijų tobulinimas.

Programos tikslas – tobulinti programos dalyvių kompetencijas įveiklinti (planuoti, organizuoti ir vertinti) karjeros paslaugų teikimą švietimo įstaigoje. 

 

Programos uždaviniai

  • Suteikti teorinių žinių apie profesinio orientavimo sampratos kaitą ir ugdyti gebėjimą atpažinti profesinio orientavimo lauko sąvokas bei jas interpretuoti tradicinės ir šiuolaikinės karjeros sampratų paradigmose.
  • Suteikti teorinių žinių apie požiūrio į karjeros paslaugų kaitą švietimo įstaigoje ir tobulinti gebėjimus numatyti karjeros paslaugų turinį atliepiant švietimo įstaigos specifiką.
  • Suteikti teorinių žinių ir tobulinti karjeros paslaugų teikimo situacijos ir poreikių analizės švietimo įstaigoje gebėjimus.
  • Tobulinti karjeros paslaugų teikimo planavimo gebėjimus.
  • Suteikti teorinių žinių ir ugdyti praktinius karjeros paslaugų kokybės stebėsenos ir kokybės vertinimo gebėjimus.


Programos paskirtis

Programa rekomenduojama asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas švietimo įstaigose: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Rekomenduojama šią programą rinktis išklausius tokias kvalifikacijos tobulinimo programas kaip "Mokinių ugdymas karjerai".

Programos kodas - 213003782

Programos apimtis. Programos trukmė – 40 akademinių valandų (30 teorijos ir 10 praktinio darbo valandų).

Programos turinys. Programą sudaro 5 atskiri 8 akademinių valandų trukmės tarpusavyje susiję moduliai:

1. Profesinio orientavimo samprata, jos kaita.

2. Karjeros paslaugos ir jų specifika švietimo įstaigoje.

3. Karjeros paslaugų teikimo situacijos ir poreikių analizė švietimo įstaigoje.

4. Karjeros paslaugų teikimo planavimas.

5. Karjeros paslaugų kokybės stebėsena ir vertinimas.

Planuojama programos pradžia - 2023 m. lapkričio mėn.

Programos moduliai

Modulio pavadinimas Trukmė Kaina Veiksmai Būsena
Modulis Nr. 1 Profesinio orientavimo samprata, jos kaita 8 ak. val. 0,00 EUR

Teorinė dalis: 6 ak. val. Praktinė dalis: 2 ak. val.

Kaina: 0,00 EUR

Modulio anotacija


Moduliu siekiama suteikti teorinių žinių apie profesinio orientavimo sampratos kaitą ir ugdyti gebėjimą atpažinti profesinio orientavimo lauko sąvokas bei jas interpretuoti ir vartoti tradicinės ir šiuolaikinės karjeros sampratų paradigmose.

Lietuvos švietimo norminiuose dokumentuose (LR švietimo įstatymas, 2016; LR profesinio mokymo įstatymo pakeitimo įstatymas, 2017; Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašas, 2022; Rekomendacijos dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose, 2022) įtvirtinta, kad ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugų visuma Lietuvoje vadinama profesiniu orientavimu, tačiau ši sąvoka dažnai suprantamas ir interpretuojama gan skirtingai. Vieniems profesinis orientavimas reiškia mokiniui teikiamą patarimą, kuo būti ir kokią profesiją rinktis, kitiems – priemonę paskatinti mokinius rinktis profesinį mokymą arba aukštąjį mokslą, paklausią specialybę, tretiems – karjeros paslaugų, įgalinančių asmenį priimti karjeros sprendimus nuolat kintančiose situacijose, visumą. Skirtingus požiūrius formuoja individualūs lūkesčiai ir istorinė šių sąvokų ir su juo turiniu sietinių paslaugų raida, be to, skirtinga profesinio orientavimo paslaugų apibrėžtis Lietuvos teisės aktuose, mokslinėje vartosenoje, Europos dokumentuose. Nuo 2012 m. profesinį orientavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose įtvirtinta šiuolaikinė profesinio orientavimo samprata, kuri iš esmės reiškia ką kitą – t. y. karjeros paslaugas, kurių tikslas padėti asmenims sąmoningai rinktis jiems tinkamas švietimo ir užimtumo galimybes, sudaryti sąlygas įgyti karjeros kompetencijų, aktyviai kurti savo karjerą. Profesinio orientavimo sampratos kaita tiesiogiai sąlygota karjeros sampratos kaitos – šiuolaikinė karjeros paradigma grindžiama požiūriu, kad karjera yra visą gyvenimą trunkanti asmeniui ir visuomenei reikšmingų asmens mokymosi, saviraiškos ir darbo patirčių seka (Ugdymas karjerai, profesinis informavimas ir konsultavimas mokyklose, 2014). Vietoj profesinio orientavimo sąvokos daugelyje pasaulio šalių pradėta vartoti karjeros orientavimo sąvoka, kuri apibrėžiama kaip įvairi veikla, padedanti bet kokio amžiaus asmenims bet kuriuo gyvenimo laikotarpiu identifikuoti savo kompetencijas ir interesus, priimti prasmingus sprendimus dėl švietimo, mokymosi ir profesinės veiklos bei valdyti savo individualų gyvenimo kelią mokymosi, darbo ir kitose aplinkose, kuriose šios kompetencijos įgyjamos ir (arba) taikomos (Europos Sąjungos Taryba, 2008). Profesinio orientavimo sampratos turinio kaitos ir interpretacijų įvairovės šiuolaikinės karjeros paradigmose išmanymas ir vartosena yra esminė prielaida šiuolaikinio gyvenimo poreikius atliepiančių karjeros paslaugų modeliavimui švietimo įstaigoje.

Modulio tikslas – suteikti teorinių žinių apie profesinio orientavimo sampratos kaitą ir ugdyti gebėjimą atpažinti profesinio orientavimo lauko sąvokas bei jas interpretuoti ir tikslingai vartoti tradicinės ir šiuolaikinės karjeros sampratų paradigmose.

Modulio apimtis 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)


Modulis rekomenduojamas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ... 

  • gebėsite interpretuoti profesinio orientavimo sampratą tradicinės ir šiuolaikinės karjeros sampratos paradigmose;
  • suprasite karjeros paslaugų sampratos kaitai įtakos turinčius veiksnius, gebėsite atsižvelgti į juos modeliuojant karjeros paslaugas švietimo įstaigoje;
  • suprasite profesinio orientavimo sąvokai giminiškų sąvokų vartojimo ir interpretacijų įvairovę norminiuose dokumentuose bei mokslinėje literatūroje;
  • gebėsite parinkti tinkamas sąvokas karjeros paslaugų įveiklinimo švietimo įstaigoje procese;
  • gebėsite remtis karjeros teorijų nuostatomis modeliuodami karjeros paslaugas švietimo įstaigoje.


Modulio turinys: 

  1. Profesinio orientavimo samprata tradicinės ir šiuolaikinės karjeros sampratos paradigmose.
  2. Karjeros paslaugos, jų interpretacija norminiuose dokumentuose bei mokslinėje literatūroje.
  3. Požiūrio į karjeros paslaugas kaitą lemiantys veiksniai.
  4. Karjeros paslaugų interpretacija karjeros teorijų kontekste.
Modulis Nr. 2 Karjeros paslaugos ir jų specifika švietimo įstaigoje 8 ak. val. 0,00 EUR

Teorinė dalis: 6 ak. val. Praktinė dalis: 2 ak. val.

Kaina: 0,00 EUR

Modulio anotacija


Modulis skirtas suteikti teorinių žinių apie požiūrio į karjeros paslaugų kaitą švietimo įstaigoje kaitą ir tobulinti gebėjimus numatyti karjeros paslaugų turinį atliepiant švietimo įstaigos specifiką. Karjeros paslaugos apibūdinamos kaip paslaugų visuma ugdanti asmens kompetencijas, įgalinančias asmenį planuoti asmeninę karjerą, priimti pagrįstus mokymosi ir karjeros sprendimus. Tai kryptinga veikla, nukreipta į asmens supratimo apie save ir darbo pasaulį ugdymą bei formuojanti jo požiūrį  apie mokymosi ir tobulėjimo pridėtinę vertę dabar ir ateityje (Watts, 2002). Lietuvos švietimo norminiuose dokumentuose (LR švietimo įstatymas, 2016; LR profesinio mokymo įstatymo pakeitimo įstatymas, 2017; Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašas, 2022; Rekomendacijos dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose, 2022) įvardinama, kad švietimo įstaigose teikiamos trijų grupių karjeros paslaugos: ugdymas karjerai, informavimas ir konsultavimas karjerai. Tačiau šių paslaugų turinys, jo ypatumai ir realizacija labai priklauso nuo švietimo įstaigos tipo ir specifikos. 

Modulio tikslas – suteikti teorinių žinių apie požiūrio į karjeros paslaugų kaitą švietimo įstaigoje ir tobulinti gebėjimus numatyti karjeros paslaugų turinį atliepiant švietimo įstaigos specifiką.

Modulio apimtis 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)


Modulis rekomenduojamas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ... 

  • gebėsite interpretuoti karjeros paslaugų sampratą ir suprasite jos kaitą;
  • suprasite karjeros paslaugų turinio ypatumus bendrojo ugdymo mokykloje ir gebėsite šia informacija remtis karjeros paslaugų modeliavimo procese;
  • suprasite karjeros paslaugų turinio ypatumus profesinio mokymo įstaigoje ir gebėsite šia informacija remtis karjeros paslaugų modeliavimo procese.


Modulio turinys: 

  1. Karjeros paslaugos švietimo įstaigoje.
  2. Karjeros paslaugų turinys bendrojo ugdymo mokykloje.
  3. Karjeros paslaugų turinys profesinio mokymo įstaigoje.

 

Modulis Nr. 3 Karjeros paslaugų teikimo situacijos ir poreikių analizė švietimo įstaigoje 8 ak. val. 0,00 EUR

Teorinė dalis: 6 ak. val. Praktinė dalis: 2 ak. val.

Kaina: 0,00 EUR

Modulio anotacija


Modulis skirtas suteikti teorinių žinių ir tobulinti karjeros paslaugų teikimo situacijos ir poreikių analizės švietimo įstaigoje gebėjimus. Karjeros paslaugų teikimas apibrėžiamas kaip kryptingas, planuotas procesas, nukreiptas į asmens supratimo apie save ir darbo pasaulį ugdymą bei formuojanti jo požiūrį  apie mokymosi ir tobulėjimo pridėtinę vertę dabar ir ateityje (Watts, 2002). Tai įvairi veikla, padedanti bet kokio amžiaus asmenims bet kuriuo gyvenimo laikotarpiu identifikuoti savo kompetencijas ir interesus, priimti prasmingus sprendimus dėl švietimo, mokymosi ir profesinės veiklos bei valdyti savo individualų gyvenimo kelią mokymosi, darbo ir kitose aplinkose, kuriose šios kompetencijos įgyjamos ir (arba) taikomos (Europos Sąjungos Taryba, 2008). Siekiant karjeros paslaugų kokybės labai svarbu užtikrinti paslaugų atlieptį mokinių raidos ypatumams, pasiekimams, patirčiai ir poreikiams. Taigi, mokinių karjeros paslaugų poreikių vertinimas yra vena iš ašinių sąlygų modeliuojant karjeros paslaugų teikimą švietimo įstaigoje. Karjeros paslaugų teikimas yra integrali švietimo pagalbos dalis švietimo įtaigoje, grindžiama visos mokyklos bendruomenės sutelktiniu darbu: bendradarbiavimu tarp karjeros specialisto, kitų  švietimo pagalbos specialistų, visų mokytojų, bendromis mokyklos ir šeimos, mokyklos ir įvairių karjeros paslaugas teikiančių institucijų pastangomis (Švietimo įstatymas, 2016; Ugdymo karjerai programa, 2014; Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašas, 2022). Taigi, modeliuojant karjeros paslaugų teikimo procesą švietimo įstaigoje svarbu atsižvelgti ne tik į mokinių poreikius ir patirtį, bet ir į švietimo įstaigos strateginės veiklos, ugdymo proceso ypatumus ir prioritetines kryptis.

Modulio tikslas – suteikti teorinių žinių ir tobulinti profesinio orientavimo paslaugų teikimo situacijos ir poreikių analizės švietimo įstaigoje gebėjimus.

Modulio apimtis 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)


Modulis rekomenduojamas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ... 

  • gebėsite modeliuoti karjeros paslaugas ir jų teikimą švietimo įstaigoje sąsajoje su strateginio veiklos plano nuostatomis;
  • gebėsite modeliuoti karjeros kompetencijų  ugdymą švietimo įstaigoje sąsajoje su bendrosiomis programomis, ilgalaikiais ugdymo planais;
  • gebėsite diferencijuoti karjeros paslaugas švietimo įstaigoje atliepiant mokinių amžių ir raidos dėsningumus;
  • gebėsite atlikti karjeros paslaugų poreikių analizę švietimo įstaigoje taikant skirtingus metodus ir strategijas.


Modulio turinys: 

  1. Karjeros paslaugų švietimo įstaigoje poreikio analizė: metodai ir strategijos.
  2. Karjeros paslaugos švietimo įstaigos strateginio plano ir ugdymo turinio kontekste.
  3. Karjeros paslaugų personalizavimas atliepiant mokinių poreikius.

 

Modulis Nr. 4 Karjeros paslaugų teikimo planavimas 8 ak. val. 0,00 EUR

Teorinė dalis: 6 ak. val. Praktinė dalis: 2 ak. val.

Kaina: 0,00 EUR

Modulio anotacija


Moduliu siekiama tobulinti karjeros paslaugų teikimo planavimo gebėjimus. Karjeros paslaugų planavimas – tai procesas, kuris remiasi ne vien metinio plano rašymu, bet nuolatiniu karjeros paslaugų poreikio ir savo veiklos apmąstymu, paslaugų teikimo dermės su visos švietimo įstaigos veikla užtikrinimu.  Rekomendacijose dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose (2022) nurodoma, kad siekdamas užtikrinti karjeros paslaugų įgyvendinimą švietimo įstaigoje, karjeros specialistas kartu su švietimo įstaigos bendruomene derina šių paslaugų įgyvendinimą. Paslaugų įgyvendinimo būdus, formas, laiką ir kitus svarbius, su paslaugų teikimu susijusius, aspektus karjeros specialistas aprašo metiniame karjeros paslaugų plane. Taigi, karjeros specialistams būtina tobulinti praktinius karjeros paslaugų teikimo plano rengimo gebėjimus.

Modulio tikslas – tobulinti karjeros paslaugų teikimo planavimo gebėjimus.

Modulio apimtis 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)


Modulis rekomenduojamas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ... 

  • gebėsite tikslingai numatyti ir formuluoti metinį karjeros paslaugų teikimo tikslą ir jį atliepiančius uždavinius;
  • gebėsite detalizuoti karjeros paslaugų turinį ir numatyti jo kalendorinį išdėstymą atliepiant išsikeltą tikslą ir uždavinius;
  • gebėsite vertinti metinį karjeros paslaugų teikimo planą, pasiektus rezultatus, jų atlieptį mokinių poreikiams ir švietimo įstaigos situacijai.


Modulio turinys: 

  1. Karjeros paslaugų švietimo įstaigoje planavimo teorinės prielaidos.
  2. Metinio karjeros paslaugų teikimo tikslo ir uždavinių formulavimo ypatumai.
  3. Karjeros paslaugų teikimo  turinys, kalendorinio planavimo ypatumai ir pasiskirstymas atsakomybėmis.

 

Modulis Nr. 5 Karjeros paslaugų kokybės stebėsena ir vertinimas 8 ak. val. 0,00 EUR

Teorinė dalis: 6 ak. val. Praktinė dalis: 2 ak. val.

Kaina: 0,00 EUR

Modulio anotacija


Modulis skirtas suteikti teorinių žinių ir tobulinti praktinius karjeros paslaugų kokybės stebėsenos ir kokybės vertinimo švietimo įstaigoje gebėjimus.

Siekiant karjeros paslaugų švietimo įstaigoje kokybės būtina nuolatinė paslaugų  stebėsena ir vertinimas. Karjeros paslaugų kokybės vertinimas apibūdina įvairius metodus, kurie gali būti taikomi siekiant užtikrinti paslaugų nuoseklumą ir atlieptį švietimo įstaigos situacijai, poreikiams bei veiklos prioritetams (Bimrose, Hughes ir Collins, 2006). Karjeros paslaugų teikimas yra integruota švietimo pagalbos paslaugų vaikui ir mokiniui švietimo įstaigoje dalis, tampriai sąveikaujanti su kitais švietimo įstaigos veiklos kontekstais. Tai lemia būtinybę gebėti vertinti šių paslaugų kokybę integraliai bendrame švietimo įstaigos veiklos kokybės vertinimo procese (Hooley and Rice, 2018).

Modulio tikslas – suteikti teorinių žinių ir tobulinti praktinius karjeros paslaugų kokybės stebėsenos ir kokybės vertinimo gebėjimus.

Modulio apimtis 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)


Modulis rekomenduojamas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.

Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ... 

  • suprasite karjeros paslaugų kokybės parametrus  ir gebėsite jais remtis organizuodami karjeros paslaugų teikimą švietimo įstaigoje;
  • suprasite karjeros paslaugų stebėsenos procesą ir svarbą karjeros specialisto veiklos tobulinimui;
  • gebėsite numatyti karjeros paslaugų vertinimo kriterijus, atliepiant švietimo įstaigos kontekstą, poreikius ir situaciją bei remiantis jais vertinti teikiamų karjeros paslaugų kokybę.


Modulio turinys: 

  1. Karjeros paslaugų kokybės samprata ir esminiai parametrai.
  2. Karjeros paslaugų kokybės vertinimas: kas ir kaip vertinama.
  3. Karjeros paslaugų stebėsenos kriterijai, jų fiksavimas.